Waarzeggers.nl
laatste getuigenissen over waarzeggersGetuigenis over Salina
Salina, wat ben jij verschrikkelijk goed. Absoluut een aanrader voor iedereen. Heeft haar zesde zintuig op de juiste plaats.
Ze is altijd eerlijk in haar voorspellingen. Salina heeft me al zoveel geholpen. Ben blij met haar, een aanrader. Liefs C
Getuigenis over Patries
Lieve Patries
Bedankt voor uw open en eerlijke reading. Toen je over mijn ex had, klopte het als de bus. Je gaf aan dat alles goed komt. Daar ben ik van overtuigd. Je voelde mij verder heel goed aan en je noemde mij een parel. Omdat je mij heel duidelijk kon omschrijven wat voor persoon ik ben. Bedankt . Ik hoop wat je voorspelt heb, uit zal komen.
Ik laat zeker nog van mij horen. Heel veel licht en liefde. Je ben echt een aanrader. Groetjes Adrie
Getuigenis over Nina
Lieve Nina, bedankt voor je steun.
Eindelijk iemand die mij begrijpt. In korte tijd vertelde je heel mijn leven plus de toekomst.
Ik heb vertrouwen in jou. Je zegt dat de situatie goed zal komen.
Het geeft me vertrouwen als ik je bel, dank je voor alle steun.
Margret.
Getuigenis over Olga
Beste Olga, ik vind jou hier de beste waarzegger of waarzegster, hoe je het ook noemen wil. Bij jou krijg ik een goed gevoel en een gevoel van rust en klaarheid. Je geeft steeds direct en helder inzicht in mijn toekomst en huidige projecten. Dank voor de fijne readings.
Mvg, Eddy
Getuigenis over Olga
Lieve Olga,
Mijn leventje is net een puzzel al die stukjes samen bepalen mijn levensloop. Met passen en meten vallen alle stukjes aan elkaar. 1 stukje puzzel is al klaar, maar er zijn ook bepaalde stukjes waar ik geen raad mee weet. Open plekken in die puzzel je laat t even liggen maar het gevoel komt altijd terug!
Ik hoop dat deze puzzel snel af komt, de stukken vallen dan in elkaar.....dan zie je bewust wat ik heb moeten doorstaan maar dat laatste stukje zal t waard zijn! Dan is er rust en komen eindelijk de mooie leuke dingen en verhalen. Jij begrijpt als geen ander over welke puzzel ik t heb! mijn persoonlijke puzzel zo heeft ieder mens een puzzel mensen die jou allemaal bellen hebben hun eigen puzzel, JIJ OLGA BENT DAAR EEN GROTE SCHAKEL IN, jij helpt mensen met deze puzzel compleet en af te maken. Met gevoel, respect, humor en een luisterend oor. Dus alle mensen die niet weten hoe of wat bel olga want zij is een grote hulp en steun in jou leven. Nu hopen dat dit laatste stukje klaar is en af komt ik ben er klaar mee t moet nu en jij, jij krijgt altijd gelijk en nu dus ook! Liefs NY ik hoop je nog heel vaak te spreken want dat geeft mij rust en zet mij soms even met beiden voetjes op de grond.
Getuigenis over Olga
Lieve Olgaaaaaaa,
Elke dag weer is t een feestje om jou aan de telefoon te hebben, vertrouwd, lief, aardig, behulpzaam, eerlijk, waardevol, respectvol, begrijpelijk, begripvol, lachwekkend, serieus, soms ben je nog grappig ook hahaha, kortom genoeg mooie woorden die vanuit mijn bruine hartje komen, recht uit t hart mijn gevoel, dit doe je met veel plezier gevoel en een luisterend oor wat zeg ik alle tien die oortjes van jou staan open, het is ongelooflijk elke dag op de lijn tientallen mensen spreek je, je bent heel vaak rood gekleurd en dat betekent dat mensen jou vaak bellen omdat je goed bent zoals je bent! petje af voor jou Liefs NY, nu bij mij t aller laatste stukje nog.
Getuigenis over Olga
Olga, je bent de beste! Alles wat je me tot nu toe hebt gezegd, komt uit!
Gradus Bezoek pagina OlgaGetuigenis over Olga
Lieve Olga,
Je geeft me kracht door er te zijn als ik je nodig heb
door te luisteren naar mijn verhalen.
Je geeft me kracht door je enthousiasme, je energie, door door te gaan als alles tegen zit.
Vandaag sta ik hier even bij stil, en besef ik...... hoe bijzonder medium je eigenlijk bent!
Hopelijk komt er snel een einde aan de vreselijke lange wachten jij weet wel wat ik bedoel, het is genoeg zo!
Groeten en Liefs NY
Getuigenis over Olga
Geweldige vrouw heb veel aan je
wendy Bezoek pagina OlgaGetuigenis over Olga
Ik bel nu al een aantal jaar met Olga. Telkens weet zij mij weer gerust te stellen, verteld ze me wat ze mag doorkrijgen en hoe moeilijk het af en toe ook is, Olga zit er nooit naast!
Je bent echt een geweldige vrouw met een hart van goud!
Getuigenis over Olga
Hoi Olga jou voorspelling dat mijn dochter het huisje zou krijgen is uitgekomen donderdag mag ze met de opzichter de gebreken doornemen en als die opgelost zijn krijgt ze de sleutels. Dank je en ik bel je snel .
gon Bezoek pagina OlgaGetuigenis over Olga
LIEVE LIEVE OLGA,
Bedankt voor alles wat je doet en zegt, altijd recht uit het hart, nooit verkeerd bedoeld maar met een goede kijk op het leven, mijn leven het leven van iedereen!Veel respect voor de manier hoe jij op jou manier mensen helpt, bij staat en steun geeft. Sommige mensen onderschatten dit maar ze moesten eens weten, jou hoofd draait overuren net een draaitafel.......en dan niet eens voor jezelf nee om anderen te helpen bij te staan! Lieve olga we spreken elkaar heel veel bedankt voor alles wat je tot nu toe hebt gedaan en alles wat er nog komen gaat!!! Liefs NY
Getuigenis over Blavatski
Ik had u net aan de lijn, ik hoop dat uw voorspellingen uitkomen.
Hartstikke bedankt
Getuigenis over joan
Joan is een zeer vriendelijke en hartelijke vrouw. Ze is
Snel, vastberaden en duidelijk in haar reading.
Geen twijfels! Zalig!
Getuigenis over Nayla
Bedankt voor de tijdsaanduiding, het stelde me gerust. Nog even geduld hebben en dan komt het wel. Nogmaals bedankt!
D Bezoek pagina NaylaGetuigenis over Gazali
Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik heb al heel wat mediums gesproken, maar Gazali zit echt op een heel ander level. Alles wat hij doorkreeg klopte gewoon tot in detail. Geloof me, bespaar jezelf de zoektocht en bel Gazali.
Lies Bezoek pagina GazaliGetuigenis over Tea
Een super fijn gesprek gehad met tea. Ze is behulpzaam en typt snel. Ik ben blij met de informatie
Danny Bezoek pagina TeaGetuigenis over Mira
Deze vrouw is the real deal. Kort maar krachtig
Lies Bezoek pagina MiraGetuigenis over Eef
Fantastisch medium! Goed inlevingsvermogen, ontzettend fijne gesprekspartner, ziet en voelt snel met haar mooie gave!!
Anoniem Bezoek pagina EefGetuigenis over Sid
Al een paar keer gesproken. Meer dan een gesprek met Sid heb je niet nodig
Marc Bezoek pagina SidGetuigenis over Anja
Anja verdient een dikke duim want ze is heel gemoedelijk en ziet alles glashelder. Ze brengt boodschappen die er toe doen zodat je opgeladen bent na het gesprek. Een hele lieve dankjewel Anja.
Lu Bezoek pagina AnjaGetuigenis over Desi
Tarotkaarten geven zoveel meer diepgang dan lenormand. Een heel fijn, diepgaand gesprek. Hier kan ik iets mee. Dankjewel
Lies Bezoek pagina DesiGetuigenis over Desi
Heel erg bedankt voor het gesprek en je geduld.
Bedankt dat ik e.e.a. kon uiten en je mij feedback gaf. Je voel dingen goed aan. Je benoemt ook goed wat je binnenkrijgt.
Getuigenis over Lucien
Super lieve zuivere vrouw !!
Dank voor net .
Bel alleen u nog
Getuigenis over Louisa
dank je wel!
Anouck Bezoek pagina LouisaGetuigenis over Mina
Bij Mina worden je vragen met veel spirituele wijsheid beantwoord. Mina is heel lief, ze helpt je echt verder en helpt je geloof en vertrouwen te hebben.
H Bezoek pagina MinaGetuigenis over Anna
Dankjewel Anna, om me te helpen en gerust te stellen bij het maken van een keuze. Ook altijd hartverwarmend als mijn geliefde ouders een boodschap komen brengen. Je bent supergoed!
Anoniem Bezoek pagina AnnaGetuigenis over Jade Lilly
Net jou vandaag gesproken en ook voor de allereerste keer zoals afgesproken laat ik het je weten als het zover is als ik spreek over mijn kinderdroom werken met kinderen weet je wel wie ik ben, grs Inge
Inge Bezoek pagina Jade LillyGetuigenis over Yuorah
Lieve Yuorah, bedankt voor het geweldig fijne gesprek, je geeft moed en vertrouwen en je ziet de dingen scherp en zuiver. Lieve zonnegroet.
Tara Bezoek pagina YuorahGetuigenis over Anja
Heel mooi gesprek gehad leuk vrouw en nu gaan hopen dat Anja gelijk krijgt ga haar zeker nog een keer bellen
annie Bezoek pagina Anja